الأربعاء 17 أغسطس 2022
المشرف العام
محمود المملوك
رئيس التحرير
مروان قراعة
المشرف العام
محمود المملوك
رئيس التحرير
مروان قراعة

هروب فتاة من منزلها برفقة جارها بالجيزة.. ووالدتها: بنتي اتعملها غسيل مخ وبقت شيطانة | بث مباشر

تغيبت فتاة تدعى كاترين جميل إبراهيم، تبلغ من العمر 21 عامًا، عن منزلها الذي يقع في منطقة أوسيم بمحافظة الجيزة من يوم الجمعة الماضي الموافق 24 من شهر يونيو، حيث قالت والدتها إنها تركب المنزل في تمام الساعة الثانية عشر ظهرًا واستغلت خروجها وغيابها عن المنزل برفقة شقيقها الأصغر.

تغيب كاترين عن منزلها بالجيزة

وقالت والدة كاترين إن ابنتها تغيبت عن المنزل فور أن خرجت مع نجلها من أجل شراء بعض المستلزمات من الخارج، حيث أنها استغلت غيابها وفرت هاربة من المنزل على الفور.

وتابعت حديثها باكية: يارتني ما كنت نزلت ولا سبتها في البيت لوحدها مع أبوها وأخوها اللي كانوا نايمين، أنا لو أعرف إنها هتعمل كده مكنتش نزلت، أنا بنتي منزلتش من البيت بـ إرادتها أنا حاسة إنها نازلة غصب عنها وحد ضغط عليها.

وأوضحت والدة كاترين أنها فور عودتها إلى المنزل بعد مرور ساعة من خروجها لم تجد ابنتها في غرفتها، وعلى الفور حاولت أن تتواصل معها واتصلت بها على هاتفها المحمول ولكنها لم تجيبها، فقالت: اتصلت بيها قولت يمكن نزلت ورايا أنا وأخوها السوق لكنها مردتش عليا وبعد كده التليفون اتقفل.

وأشارت إلى أن جيرانهم الذي يقيمون في الشقة المقابلة لشقتهم السكنية في نفس العقار كانت تجمعهم علاقة وطيدة مع ابنتها المتغيبة، حيث أنهم كانوا يسعون دائمًا من أجل السيطرة عليها، فقالت: كانوا على طول بيكلموها وبيطلبوها إنها تروح تقعد عندهم وأنا قلبي مكش مستريح ليهم نهائي.

واختتمت حديثها قائلة: الجيران دول عندهم ابن اسمه محمد، وبعد ما قدمنا البلاغ اكتشفنا إن رقمه متكرر على خط بنتي قبل ما تسيب البيت على طول، وفي ناس شاهدة إن بنتي كلمت الرقم ده قبل ما تمشي بيوم وقالتله أنا مخنوقة وزهقانة وعاوزة أسيب البيت، أنا بنتي اتعملها غسيل مخ ومبقتش كاترين لأ بقت شيطان كاترين.

                     
                                   

ﺗﻔﻀﻴﻼﺕ اﻟﻘﺮاء