السبت 13 أغسطس 2022
المشرف العام
محمود المملوك
رئيس التحرير
مروان قراعة
المشرف العام
محمود المملوك
رئيس التحرير
مروان قراعة

غسلتلي وشي عشان مش معايا فلوس المكياج.. أزمة عروس المحلة الكبرى مع ميكب أرتست | فيديوجراف

ردت عروس المحلة الكبرى على ما حدث معها في يوم خطوبتها، عقب تعرضها لموقف محزن وغير متوقع من خبيرة التجميل المسئولة عن وضع الميك أب، والتي أرغمتها على إزالة الميك أب بأكمله؛ لأن العروس طلبت منها أن تضع لها ميك أب سواريه، ولكنها كانت ستحضر به خطبتها.

خبيرة تجميل تجبر عروس على غسل وجهها من المكياج

وروت العروس ما حدث قائلة: أنا روحتلها علشان احجز معاها ميك أب.. علشان خطوبتي وكدة، بس حجزت معاها ميك أب سواريه.. مش ميك أب خطوبة، علشان أنا ما كانش معايا غير 500 جنيه بالظبط.

وعللت العروس سبب قيامها بتلك الحيلة قائلة: أنا كنت حاجزة معاها ميك أب سواريه؛ لإن أنا ما كانش معايا تمن ميك أب الخطوبة، هو ميك أب الخطوبة تقريبا بتعمله بألف ونص، وأنا كان معايا بس 500.. فـ علشان كدة حجزت معاها ميك أب سواريه.

وخيرت خبيرة التجميل العروس بين أمرين فور علمها بالحقيقة، مضيفة: بعد كدة قالتلي يا تدفعي ألف جنيه الفرق أو تاخدي 500 جنيه وتغسلي وشك، فأنا طبعًا دخلت غسلت وشي، أنا وبنتين من اللي هم بيساعدوها؛ لإن أنا ما كانش معايا ألف جنيه زيادة ادفعها فاضطريت أغسل وشي.

وأثارت هذه الواقعة هجوم شديد من مستخدمي مواقع التواصل الاجتماعي على صاحبة مركز التجميل، واتهموها بكسر خاطر العروسة في يوم حفل خطوبتها وإفساد فرحتها، التي كانت تنتظرها طوال عمرها وإحراجها أمام العامة.

                     
                                   

ﺗﻔﻀﻴﻼﺕ اﻟﻘﺮاء