الأحد 25 سبتمبر 2022
المشرف العام
محمود المملوك
رئيس التحرير
مروان قراعة
المشرف العام
محمود المملوك
رئيس التحرير
مروان قراعة

جيهان قمري: عادل إمام قالي هقطعك بوس في عمارة يعقوبيان.. وأنا بحب أشتغل من قلبي | فيديوجراف

ظهرت الفنانة جيهان قمري في لقاء تليفزيوني وتحدثت عن مشاركتها مع الزعيم بفيلم عمارة يعقوبيان، وذلك من خلال العديد من التصريحات الصادمة والجريئة، حيث قالت: عادل إمام قالي هقطعك بوس واستأذنت مراتي، وقبلها كنا معزومين عنده في البيت في رمضان، وكان بيحاول يهديني عشان كنت متوترة جدًا، لأنهم خوفوني منه وكل مشاهدي كانت معاه.

تصريحات صادمة من جيهان قمري عن مشاهدها مع عادل إمام بفيلم عمارة يعقوبيان

وصرحت قمري بأنه رغم هذا التوتر فدورها بالفيلم حقق نجاحًا، حيث قالت: مش عارفة عملت الدور ده إزاي، ‏كنت سايبة نفسي خالص وكنت بتحرك بعنين عادل إمام، ما اعتبرتش أن ده تنازل عشان أطلع مع عادل إمام مقابل أني اتباس، حتى لما الناس قالت اتباستي قلت عادي، هو باسني من خدي ما عملش حاجة عيب ولا غلط.

وأكدت أن التجربة كانت مميزة وجعلتها تنجح في حياتها، وعن إذا كانت سببت لها المشاهد الجريئة في الأعمال الفنية أزمة أو غيرة مع زوجها، ردت: كل شغلي مكنش فيه حاجة أوفر، دي طبيعة فيا في حاجات كتير طبعي وبتصرف طبيعي، أنا دلوعة زيادة وغصب عني بيطلع ده في أدائي.

ولكنها قالت الفنانة جيهان قمري إن تلك المشاهد كانت سببا في عدم استمرار علاقاتها، موضحة: لأني بهتم بشغلي جدًا ومش بشوف حاجة تانية، ‏وبركز في شغلي جدًا وبحب أشتغل من قلبي.

                     
                                   

ﺗﻔﻀﻴﻼﺕ اﻟﻘﺮاء