الأحد 29 يناير 2023
المشرف العام
محمود المملوك
رئيس التحرير
مروان قراعة
المشرف العام
محمود المملوك
رئيس التحرير
مروان قراعة

صديق أقل من العادي.. إسراء خطاب تكشف علاقتها بـ عبد الله رشدي: مش الاستايل بتاعي | بث مباشر

نشرت الإعلامية إسراء خطاب، صورة لها وهي ترتدي غطاء رأس وملابس سوداء وبجوارها الداعية عبد الله رشدي، لتقديم واجب العزاء له في وفاة زوجته، وهو ما أثار الكثير من التساؤلات بين مستخدمي السوشيال ميديا عن حقيقة علاقتهما.

 الإعلامية إسراء خطاب عن علاقتها بعبدالله رشدي: يسأل هو عن العلاقة اللي بينا

وكشفت الإعلامية إسراء خطاب، عن العلاقة التي تربطها بالداعية عبد الله رشدي والتي وصفتها بأنها علاقة صداقة أقل من العادية، موضحة أنها طلبت مقابلته عقب الانتهاء من تصوير إحدى حلقات برنامجها، والتقت به في أحد المقاهي العامة بمدينة الـ 6 من أكتوبر لتقديم واجب العزاء، وبعد الانتهاء من اللقاء التقط صورة لهما بكاميرا هاتفه المحمول، والدليل أنه أرسلها لها من خلال محادثة بينهما على واتس آب.

وتابعت: أنا مسمحش إنه ينفخ عضلاته على حسابي بسبب التريند وهو صديق أقل من العادي.. سبب الزيارة واجب العزاء.. لأن العزاء عندهم بيكون على المقابر.. وعزيته في مكان عام.. لما خلصت الحلقة.. قابلته في مطعم في أكتوبر.. واشتريت طرحة من المول علشان أقابله.. الصورة أخدها بتليفونه.. ومعايا الدليل وهو المحادثة معاه وبعتلي الصورة على واتس آب..

وأضافت الإعلامية إسراء خطاب: أنا حاطة جنب اسمه على التليفون قلب أخضر ودا معناه إنه صديق.. وهو مش الاستايل بتاعي ما فيش علاقة حب بينا.. ويسأل هو عن العلاقة اللي بينا.. ولو فيه علاقة عاطفية من ناحيتي هقول.. خير تعمل شر تلقى.. ورحت أعزيه علشان ولاده الـ 4 والهجوم عليه.

وأعربت عن شعورها بالغيظ مما حدث ومحاولة الزج باسمها في تريند مصطنع من قبل أحد الأشخاص، مؤكدة أنه يحرم عليها الزواج في الوقت الحالي من أي شخص لأنها تعيش فترة العدة، بعد انفصالها من زوجها السابق.

وأوضحت: أنا مش حزينة.. ولكن متغاظة إن اسمي يتحط في موضوع علشان شخص يكون تريند.. فيه طرف تالت وأنا وبحذره.. لو طلع عقد زواج من عبد الله رشدي هقاضيه وهحبسه.

واختتمت: أنا ما ينفعش أتجوز دلوقتي لأني في فترة العدة.. وانفصلت من زوجي من وقت قصير..الله يكون في عونه.. وعبد الله في حالة صدمة.. ومش عارف يتعامل مع أولاده الـ 4.

                     
                                   

ﺗﻔﻀﻴﻼﺕ اﻟﻘﺮاء