الأربعاء 15 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

محمد رشاد عن أزمته الأخيرة واحتمالية الحجز على منزله: المشكلة بقالها سنين (فيديو)

القاهرة 24
فن
الخميس 09/يوليو/2020 - 03:18 م

علق المطرب محمد رشاد، على أزمته الأخيرة مع أحد المنتجين، والذي طالبه بسداد 5 ملايين جنيه، وكشفت عنها زوجته الإعلامية مي حلمي، باكية للجمهور لأنه سيم الحجز على منزلهما.

ونشر رشاد، منذ قليل، فيديو أوضح من خلاله بعض تفاصيل أزمته، كما توجه بالشكر إلى الجمهور الذي دعمه، وقال: “أنا حبيت أشكركم على كل كلمة وكل الدعم اللي أنا شفته اليومين دول، والحقيقة أن المشكلة دي بقالها سنين أنا بحاول أحل فيها بكل الطرق اللي متأثرش على مستقبلي، أو يكون فيها ظلم أو مذلة أو إنكسار لحد، ولكن للأسف مكناش بنوصل لحاجة”.

وتابع: “حقكم عليا طبعًا أن أنا أطمنكم وأقولكم أني بخير الحمدلله وأن اللي جاي هيبقى أحسن ليكم لأن أنتوا جمهوري وضهري وأقرب حد ليا في نجاحي وأزماتي وكل حاجه وحشه وحلوة في حياتي”.

واحتتم: “أنا طبعا محبتش أتكلم في تفاصيل المشكلة، ولو مكنش في حل الفترة اللي جاية دي ومبقاش قدامي غير كدة، أكيد هحكيلكم، ربنا يحميكم ويحفظكم من كل شر”.

كما علق المطرب على الفيديو قائلًا: “بشكركم جمهوري من قلبي علي كلامكم و دعواتكم و دعمكم ليا.. شكراً لأهلي و لكل أصحابي اللي ظهر معدنهم وقت الشدة.. شكراً للأصيلة مراتي اللي معايا فالحلو والمر”.

 

View this post on Instagram

 

بشكركم جمهوري من قلبي علي كلامكم و دعواتكم و دعمكم ليا .. شكراً لأهلي و لكل أصحابي اللي ظهر معدنهم وقت الشدة .. شكراً للأصيلة مراتي اللي معايا فالحلو و المر ❤️ ‏@maihelmy.official #ادعم_محمد_رشاد #محمد_رشاد

A post shared by Mohamed Rashad – محمد رشاد (@mohammedrashadofficial) on Jul 9, 2020 at 5:44am PDT

المطرب محمد رشاد يتصدر مؤشر البحث جوجل بعد بكاء زوجته الإعلامية مي حلمي

تابع مواقعنا