الأربعاء 05 أكتوبر 2022
المشرف العام
محمود المملوك
رئيس التحرير
مروان قراعة
المشرف العام
محمود المملوك
رئيس التحرير
مروان قراعة

ميار الببلاوي لـ شيرين عبد الوهاب بعد زيادة وزنها: فوقي لنفسك الدنيا مش بتقف على راجل | فيديوجراف

وجّهت الإعلامية ميار الببلاوي رسالة قاسية إلى المطربة شيرين عبدالوهاب، خلال مقطع فيديو عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، وذلك بعدما تسبب آخر ظهور لـ شيرين، خلال حفل تكريم بإحدى الجامعات، بحدوث ضجة واسعة عبر مواقع التواصل الاجتماعي، نظرًا لظهورها بوزن زائد.

 

ميار الببلاوي توجه رسالة قاسية إلى شيرين عبد الوهاب

ونصحت الببلاوي شيرين، بأنها عليها الالتفات لنفسها مرة أخرى، حيث قالت: يا شيرين فوقي لنفسك ولأولادك.. الدنيا مش بتقف على أي راجل في العالم، مستنكرة ما ظهرت عليه شيرين خلال الحفل، وما وصلت إليه من وزن زائد.

وتابعت ميار: مينفعش بنتك تشوفك كده منهارة بالطريقة دي.. بناتك كده هيتعقدوا، وهيبقوا حاجة من الاتنين لما يرتبطوا، هيبقوا عبيد تحت رجلين اللي هيرتبطوا بيه، يا إما مش هيدخلوا في أي علاقة.

وأضافت الإعلامية ميار الببلاوي، أنها تعرضت لنفس موقف شيرين عبد الوهاب، من خلال انفصالها عن زوجها، رغم تعلقها وإنجاب طفل منه، لكنها لم تسمح لذلك بالتأثير عليها، حيث أنها تزوجت بعد انفصالها أكثر من مرة.

واختتمت ميار حديثها، قائلة: إحنا مستنينك شيرين الجدعة المصرية الأصلية.. اللي بتاخد الخبطة وتقف تاني بـ 100 راجل.. عايزة أقولك بخبرتي دي؛ الدنيا مبتقفش على حد، وبصتك في وش بناتك بالدنيا.

                     
                                   

ﺗﻔﻀﻴﻼﺕ اﻟﻘﺮاء