الإثنين 08 أغسطس 2022
المشرف العام
محمود المملوك
رئيس التحرير
مروان قراعة
المشرف العام
محمود المملوك
رئيس التحرير
مروان قراعة

بعتلي بلطجي على الشقة.. انهيار البلوجر مريم سيف من البكاء بسبب طليقها | فيديوجراف

اتهمت البلوجر مريم سيف طليقها محمد شرف بإرسال بلطجية لها في شقتها، وذلك بعد أيام قليلة من إعلانها الطلاق الرسمي.

طلاق البلوجر مريم سيف وزوجها محمد شرف

وأوضحت مريم عبر حسابها بموقع انستجرام، أن عند عودتها لشقة الزوجية المسجلة باسمها فوجئت بتغيير الكالون فضلا عن ظهور شخص يدعي أنها شقته، قائلة: وأنا راجعة بفتح باب الشقة مش بيتفتح، إزاي الكالون اتغير والشقة بتاعتي وباسمي؟ بعدها لقيت بلطجي داخل يقولي إيه ديه شقتي اطلعي منها، وبعدين المحامي بتاعي جه.. ومعاه ورقي لأن مش هحط كل أوراقي الحكومية في الشقة.

وتابعت حديثها قائلة: البلطجي بعد شوية عرف إنه بيتصور، والحركة دي اختصرت عليا سنة ونص قواضي، لولا إني جيت في الوقت المناسب لأني مبقولش راجعة إمتى.. ده طبعي.

لتنهار بعدها مريم من البكاء: محدش يبعتلي ربنا يردكم لبعض، قولوا لي ربنا يبعد عنك انتي وبنتك ولاد الحرام، مشيرة إلى أنه من الممكن أن يكون طليقها ليس في وعيه.

واختتمت مريم حديثها قائلة: أنا آه قوية بس كل واحد وليه طاقة، أنا ماسكة بإيدي وسناني لحد دلوقتي، بس أكتر من كده هيجرالي حاجة أقسم بالله، بس أخذ الحق حرفة.. وكله بالقانون.

وجاء انفصال البلوجر مريم سيف عن زوجها بعد عدة خلافات حدثت بينهما، والتي كانت أعلنت عنها مريم بأن زوجها لم ينفق على ابنتهما منذ ولادتها، فضلا عن حصولها على تسجيلات صوتية له ولعائلته وهم يتفقون عليها، وذلك حسبما أوضحت عبر حسابها بموقع انستجرام، بالإضافة إلى تخليه عنها أثناء مرضها، حيث إنها كانت تخضع لفحوصات طبية بشأن مرض السرطان.

                     
                                   

ﺗﻔﻀﻴﻼﺕ اﻟﻘﺮاء