الثلاثاء 18 يونيو 2024
المشرف العام
محمود المملوك
رئيس التحرير
مروان قراعة
المشرف العام
محمود المملوك
رئيس التحرير
مروان قراعة

هشّم رأسها بالأنبوبة.. زوج ينهي حياة زوجته أمام أبنائها بالخانكة.. ووالدتها: عايزة حق بنتي| بث مباشر

شهدت منطقة النبراوي في أبو زعبل التابعة لمركز الخانكة في محافظة القليوبية، واقعة تعدي عامل فراشة على زوجته بالضرب المبرح ما أدى إلى مصرعها، بعد وصلة تعذيب تعدى عليها فيها بأنبوبة بوتاجاز، ما أدى إلى تهشم رأسها من الخلف وإصابتها بأنحاء متفرقة في جسدها.

زوج ينهي حياة زوجته أمام أبنائها بالخانكة

وقالت والدة الزوجة المقتولة على يد زوجها بالخانكة، إن ابنتها المجني عليها تدعى إسراء، وإن المتهم بعدما أنهى حياتها ظل مخفيا على أهلها وفاتها ومحتفظا بالجثة عنده يوم كامل، مضيفة: كان شعر راسها بيقع وهي بتتغسل، وكان مكهربها.

وأضافت والدة الزوجة المقتولة على يد زوجها بالقليوبية، أن ابنتها كانت تشعر بقرب وفاتها، موضحة: قالتلي المرة الجاية هجيلك بكفني، وكانت ناشره على صفحتها على الفيس صورة ودعاء للمتوفى، وأغنية أنا عايزة أعيش.. أنا عايزة حق بنتي.

واستكملت والدة الزوجة المقتولة على يد زوجها بالقليوبية: ساب بنتي مقتولة فوق ونزل يشرب الشاي مع أصحابه وأبوه تحت البيت.. بطالب بالقصاص العادل وإعدام المتهم زي ما قتل بنتي.. كانت بتجيب له أكله ولبسه وكل حاجة لكنه مقدرش، وكانت هي اللي بتصرف عليه وعلى الولاد.. وابنها عنده حالة نفسية علشان كان بيشوف أبوه دايما بيضرب أمه.